četvrtak, 9. studenoga 2017.

Moji hobiji

Danas ču vam reči nešto o mojim najdražim hobijima,ima ih puno,ali najdraži su mi pečenje kolača i plesanje.Mnogi misle da je pečenje kolača lagano,ali nije.Za to sve treba dobra volja i kreativnost.Kad si neki kolač zamislim onda ga i napravim.Volim tražiti na internetu neke nove vrste kolača pa kada ih nađem pokušam ih napraviti.No bilo je i uspona i padova.Neki put mi nije dobro ispalo pa sam krenula sve ispočetka,a kada pečem kolače usput i neki put zaplešem .
Onda mojoj kreativnosti nema kraja.Ples mi je drugi hobi,bavim se njime od petog razreda i obožavam ga.
Uvijek kada plešem onda sam vesela i sretna.
Mnogi misle da se ples treba samo naučiti i kad plešeš ne treba se opustiti.
Ja to ne mislim zato što kada plešeš trebaš se opustiti i ne misliti na ništa osim na ples.

U tom trenutku se treba opustiti i zaboraviti na sve probleme koje imaš.To je moguće,ako se malo potrudite .
Imam mnogo još hobija,ali su mi ovi stvarno najbolji.

Nema komentara:

Objavi komentar