petak, 10. studenoga 2017.

Moj uzor i što bi htjela postati

Danas ću vam nešto reći o mom uzoru i što bih htjela ja biti kad odrastem.
Moj uzor su ljudi koji lako ne odustaju koji nisu nasilnički nastrojeni prema drugim ljudima.

Na primjer moji profesori i profesorice su mi uzor zato što od njih mogu 
puno naučiti i spremiti se za život pun uspona i padova.
Koliko mi mislimo da smo pametni i da znamo sve i  da  nam profesori 
govore neke gluposti,a zapravo to nije tako.Baš zato su mi starije osobe od mene uzor.

I napokon je došlo vrijeme da vam ispričam za što bi ja htjela završiti.

Za to što bi htjela završit imam jednu posebnu priču.Od djetinjstva sam htjela završiti
 za frizerku oduvijek sam to željela i ostvarit ću  svoje obećanje koje sam si dala.
To mi se svidjelo jer sam  u  filmovima i serijama 
gledala kako  ljudi rade lijepe frizure i  imaju stalne prihode. 
I to jako volim.

Da ne duljim ovo je sve od ovog posta o mojim uzorima i što bi htjela biti u bližoj budućnosti.
😏😎

Nema komentara:

Objavi komentar